26.12.2019 09:24

Uklízecí bilancování

Na konci roku jsou na faru k setkání pozvány skupiny pomocníků, dojde i na úklidové. Když bilancovat, tak v té naší službě pomáhají většinou ženy (celkem je nás ve více skupinách asi 35) a zatím jsem mezi nimi jediný chlap. Napřed jsem naši skupinku na úklid jen vozil autem, ale nevydržel jsem se jen dívat a využil jsem chvilkového nezájmu o vysavač a po chvíli byly zátěžové koberce při vstupu do kostela a oratoře jako nové. Tedy skoro. A pavouci mě také nevidí rádi. Dalším nářadím jsou kbelíky, hadry a košťata. A že by muži v naší farnosti neuměli chytit koště?

Rok docela rychle utekl a těch pár úklidů se na mojí mužské integritě nijak nepodepsalo. Tak si říkám, že by se nás chlapů mohlo zapojit více. Stroje nemají zahálet!  Už víme, že jedna úklidová skupina končí, tak je třeba doplnit stavy. Ale dobrá zpráva je, že se Pavlu Rejmanovi snad podařilo utvořit 3 nové úklidové skupiny „mladých“. Tak to tu ještě nebylo!

Výsledek bilancování, zdá se, bude nakonec pozitivní. Neznamená to ale, že by nebyl kdokoliv další v této službě vítán, naopak! Je to jen slabá hodinka jednou za čas.

Uklízeč M. Š.

—————

Zpět