29.09.2019 09:56

Střípky z prázdnin neboli odpověď na otázku, nad kterou se sdílíme na setkání ve společenství farních evangelizačních buněk. Co pro mne udělal Pán?

Vracela jsem se ve velmi horkém letním večeru za tmy z adorace. Potkala jsem svoji známou z ulice, která se mě občas ptá: „Kam jdeš?“ Mé odpovědi jsou často, že jdu do kostela. Toho dne se mě také zeptala:  „Odkud jdeš?“

Musela jsem se smát:  „To neuhodneš. Byla jsem za jedním mužským.“

 „Fakt? A za kterým?“

 „Za Ježíšem.“

 „No, to jsem si mohla myslet. Že mě to hned nenapadlo. A on teď ještě úřaduje?

V tom vedru? "

 

Z tábora

Při vaření na farním táboře jsem každý den telefonicky objednávala pečivo v pekárně. Bylo to potřeba nahlásit do 11 hodin. Obvykle jsme brali tak 10 chlebů a 70 rohlíků. Ve středu jsem po obědě zašla pro mobil do stanu. S hrůzou jsem zjistila, že jsem zapomněla objednat pečivo. Běžela jsem do kuchyně a s Markétou počítala, kolik bude čeho třeba. Měli jsme hodně chlebů navíc, tak jsme se domluvily, že objednáme všeho méně. A hned jsem zavolala do pekárny. Bylo před 14. hodinou. Paní mně řekla, že už musela objednávku udělat za nás.

„Objednala jsem vám 6 chlebů a 50 rohlíků. Kolik jste chtěli?“

„6 chlebů a 50 rohlíků,“ byla moje odpověď.

Na druhém konci drátu bylo chvíli ticho.

„Opravdu jste chtěli tolik?“

„Ano, 6 chlebů a 50 rohlíků.“

Míla B.

—————

Zpět