29.09.2019 09:55

Renča pro EkvádoR

Milí farníci, zdravím vás z Ekvádoru! Už je to více než měsíc, kdy jsem dorazila do Jižní Ameriky. Po příjezdu mě čekaly nějaké přesuny a setkání dobrovolníků, které vyvrcholilo bohoslužbou vyslání. V Česku mi salesiáni říkali, že mě v Ekvádoru pošlou do hor nebo k moři (pobřežní části E.), ale do pralesa by neměli, protože tam jsou náročné podmínky a dobrovolníky z jiných zemí tam neposílají. A kam jsem byla vyslána? No přece do té džungle. :) Naše osada nese název Wasak´entsa a nachází se v Amazonii, pralesní části Ekvádoru. Nejbližší městečko je vzdáleno asi 15 minut letu malým letadýlkem (nebo několik hodin chůze). Je to tady jiný svět i pro Ekvádorce, natož pak pro mě. Máme tu trošku náročnější podmínky, ale stará se o mě můj nebeský Otec, tak jsem v těch nejlepších rukách. S Ním se dá zvládnout úplně všechno.

Před svým odjezdem jsem řešila, jestli budu mít nějaké internetové stránky nebo stránku na Facebooku. Hodně lidí se mě na to i ptalo. Tento problém se ale hned po mém příjezdu vyřešil. Mám to složitější s časem, elektřinou i internetem, takže stránky nebudu mít žádné. Čas od času se ale budou mé příspěvky objevovat na stránkách Adopce nablízko, tak mé počínání můžete sledovat tam.

(www.adopcenablizko.cz)

Chtěla bych vám moc a moc poděkovat za vaši podporu, finanční i duchovní. Hrozně moc si toho vážím a pamatuji na vás ve svých modlitbách.

Renča Schmidtová

—————

Zpět