21.04.2019 10:11

Adopce na dálku

Vážení přátelé a spolupracovníci,                                                                 

v krátkosti Vám chci oživit informace o našem sponzorovaném dítěti v Indii – Puneethovi.

Podpora trvá již poměrně dlouho – od roku 2014.  Mezitím chlapec ukončil střední stupeň školní docházky – desetiletou Gort High  School Kayrthardka.

Ve šk. roce 2017/18 nastoupil do Gort College Belthangady, kde nyní studuje ve druhém ročníku pětiletého studia. Puneeth v prvním roce dosáhl průměrných studijních výsledků. Je hodnocen jako šikovný v kulturních aktivitách – např. hraje divadlo. Jako téměř každý chlapec jeho věku má rád sport – nejraději hraje kriket.

Děkujeme za příspěvky do sbírek o posledních nedělích a taky za podporu modlitbou.

Zde je dopis, který nám chlapec zaslal k Velikonocům:

Milý strýčku/teto

Promodlený velikonoční pozdrav vám i vaší rodině. Konáte dobro skrze milost Všemocného.

Jsem přesvědčen, že jste mohli během tohoto úžasného času ve velikonoční době být s vaší rodinou. Přeji vám i vaší rodině v této době volna zdraví, štěstí, pokoj a blahobyt.

Tyto svátky jsem si užíval návštěvou domu mých příbuzných, a pomáhal jsem rodičům, hrál jsem si s kamarády. Cestoval jsem na mnoho blízkých míst se svými rodiči. Tyto cesty jsem si užíval se členy naší rodiny. Počasí je tady velice horké, malování a kreslení je mou oblíbenou činností, když mám volno. Miluji taky zpívání a poslouchání písní. Moje oblíbená venkovní hra je kriket a hraji jej se svými přáteli a dívám se na kriket i v televizi.

Jak se má vaše rodina? Doufám, že se všichni mají dobře. Jaké je klima? Jak jste strávili velikonoční svátky? Rád bych se dozvěděl něco z vašeho konce světa.

Díky vašim modlitbám a podpoře jsem dostal při zkouškách dobré známky a postupuji do další třídy. Mnohokrát děkuji za vaši podporu. Vaše školné mě pomáhá zmenšit finanční břemeno. Děkuji mnohokrát za vaši podporu, představuje pro mě pomoc při pokračování ve svém vzdělání.

Ještě jednou děkuji za vaši podporu

Upřímně

Puneeth

 

Děkujeme o. Jindřichovi za překlad.

Za FCH M. Bursová

—————

Zpět