28.09.2014 10:08

Už víte, koho pozvete na příští kurz Alfa?

Koncem zimy v našem kostele mnohokrát zaznělo, že budou probíhat kurzy Alfa a abychom pozvali ty, které by to mohlo zajímat. Přiznám se, že jsem to poslouchala jedním uchem a druhým pouštěla ven. Vzhledem k tomu, že manžel absolvoval kurz Alfa na podzim, tak až na jeho otázku: "Tak koho bychom tam mohli pozvat?" jsem se konečně zamyslela. 

Najednou jsem si vzpomněla na spoustu lidí z našeho okolí, kteří se o víře třeba jen zmínili. A tak jsem je začala zvát. Většinou se však zeptali: "A budeš tam taky?". Protože jsem to neměla v plánu, k mému zklamání se nikdo nepřihlásil! Když jsem se o tom zmínila otci Janovi, řekl rozhodně: "No, tak pojď taky!". Svůj důvod, že přece nenechám tolik večerů manželovi na krku 4 děti, jsem rázem přehodnotila. 

Doma jsme to probrali a já jsem se přihlásila a znovu pozvala právě ty kamarádky, za které se už delší čas modlím, že tam budu chodit taky. K mému údivu se přihlásili všechny! Prožili jsme pak na Alfě společně mnoho úžasných večerů. Díky za ně Bohu, otci Janovi i všem organizátorům. 

Proto bych chtěla povzbudit všechny naše farníky. Modlete se za své nevěřící přátele a známé, a jestli se bude Alfa ještě znovu opakovat, nezapomeňte je osobně pozvat a bude-li to třeba, přihlaste se s nimi. Nelitujte času. Mou absencí doma naše rodina rozhodně neutrpěla, ale naopak získala díky mému prohloubení víry na Alfě a především díky darům Ducha Svatého, které jsem obdržela na víkendovém setkání Alfy o Duchu Svatém. 

Myslím, že když se všichni porozhlédneme kolem sebe, nemůže se stát, že by se příští kurz Alfa nenaplnil J.

JH

—————

Zpět