01.12.2019 09:12

U Boha není nic nemožné

Poslední týden školního roku jsem odpočítávala dny do začátku prázdnin, byla jsem hodně unavená. Říkala jsem si, že to bude asi tím vedrem a učitelce v červnu už dochází energie, to už tak bývá. Konečně začaly dlouho očekávané prázdniny a já onemocněla boreliózou. Celý červenec jsem brala antibiotika, nemohla jsem na slunce a i v srpnu mi několikrát do týdne nebylo dobře. V noci jsem nemohla spát a tak jsem se mohla modlit a obětovat svoje těžkosti, bolesti kyčlí a další problémy za druhé lidi. Plánovanou cestu do Francie pro syna, který byl rok v komunitě Archa v Grenoblu jako dobrovolník, absolvoval manžel beze mě a já zůstala skoro celé léto doma. Až koncem srpna jsme jeli s manželem do Brezna na duchovní obnovu pro manžele. V pátek cestou na Slovensko mi bylo velice špatně a chtěla jsem se vrátit už za Brnem zpět domů. Manžel řekl, že mě na duchovní obnovu doveze, ať se nebojím. Obětovala jsem to za P. Jamese Manjackala a ostatní účastníky a organizátory duchovní obnovy. Když jsme po čtyřech hodinách přijeli na ubytování, bylo mi dobře a poprvé po dvou měsících jsem spala celou noc. V sobotu jsem byla na celé obnově a hned ráno jsme šli s manželem ke svátosti smíření. Po mši svaté jsem se modlila vkládáním rukou za manžela, on za mě a za ostatní účastníky obnovy. Na svoji boreliózu jsem úplně zapomněla. Najednou jsem uslyšela, jak P. James říká: „Jsou tu 3 lidé s boreliózou, jsou uzdraveni.“ Já jsem toto uzdravení přijala a děkovala a chválila Boha spolu s manželem. V neděli ráno mě poprvé nebolely klouby a po nedělní mši a ukončení programu jsme s manželem jeli pod horu Chopok (nejvyšší hora Nízkých Tater). A já po dvou měsících, kdy jsem toho moc nenachodila, vyšla strmý kopec pod lanovkou.

V pondělí jsme se pomodlili před cestou domů u sochy Panny Marie Lurdské a já jsem řídila auto z Tater až do Bratislavy, více jak 300 kilometrů. Manžel potom řídil zbytek cesty do Brna.

Bohu díky! Bože, aleluja, chválím tě, velebím tě!

V říjnu jsem byla na kontrolních odběrech a borelióza je negativní. Bohu díky J.

Š. C.

—————

Zpět