25.06.2019 07:14

Renča pro Ekvádor

Milí farníci, chtěla bych vám všem moc poděkovat za Misijní jarmark a štrúdlování, které proběhlo v neděli Božího milosrdenství (28. dubna) po všech mších svatých. Na této akci se vybralo neuvěřitelných 15 921 Kč. Děkuji mnohokrát vám všem, kteří jste jakkoli přispěli, ať už finančně, nějakou dobrotou nebo pomocí s realizací této akce. Jsem vám všem moc vděčná.

A jak to vypadá s přípravou dobrovolníků na jejich cesty?

O víkendu 7. – 9. června se konalo v Ostravě poslední setkání přípravného kurzu, při kterém proběhlo slavnostní vyslání budoucích dobrovolníků do světa. Nyní může všech 17 mladých lidí vyrazit na svou dobrovolnou službu. Pět z nich se rozhodlo měsíc pomáhat romským dětem v Bulharsku během letních prázdnin a 12 dlouhodobých dobrovolníků se chystá do Bulharska (2),  Indie (3), na Papuu Novou Guineu (2), do Keni (2), Tanzánie (1), Angoly (1) a Ekvádoru (1). Ti, kteří vyráží na jeden měsíc do Bulharska, mohou již odjet, ale roční dobrovolníci mají ještě spoustu práce. Na dalekou cestu musí vyřešit víza a další nutné dokumenty, čeká na ně ještě očkování i samotná příprava na cestu.

U mě tomu není jinak. Před sebou mám spoustu práce v podobě všemožných dokumentů a asi milionu drobností, které musím před cestou vyřešit. Po dlouhém čekání mi ale konečně odpověděli z Ekvádoru. Mám už tedy přesné datum odletu a mohla jsem si zakoupit letenky. Na svou dobrovolnou službu se vydám vsobotu 17. 8. v brzkých ranních hodinách.

S dobrovolnou službou je spojené velké množství finančních výdajů. Pokud vás má služba zaujala, můžete mi pomoct v její realizaci a přispět na účet: 1534314017/3030. Budu moc ráda, když mě ponesete ve svých modlitbách. Za jakoukoli pomoc, ať už finanční nebo duchovní, vám budu moc vděčná.

Více informací:

www.sadba.org, www.adopcenablizko.cz

Renča Schmidtová

—————

Zpět