01.03.2020 09:32

Pastorační rada farnosti

V minulém čísle Rožně psal pan Šimonovský, že se mi podařilo utvořit nové úklidové skupiny mladých. Ten nápad sice vzešel z mé hlavy, ale nebýt vás, kdo jste na mou a Janinu výzvu odpověděli kladně, bych si mohl vymýšlet, co bych chtěl, a bylo by to houby platné. Za to vám patří velký dík.

Ale přivedlo mě to na myšlenku, jak velký má naše farnost skrytý potenciál. Živá farnost se projevuje i tak, že v ní má každý možnost sloužit tím, v čem je dobrý, co ho baví a naplňuje. A je tu evidentně spousta lidí, kteří jsou ochotní se zapojit, ale možná čekají, až je někdo osloví, nebo si nejsou jistí, jestli by někomu nelezli do zelí, nebo třeba prostě jenom nevědí, za kým by měli přijít.

Já na většině farních akcí stojím za grilem. Dělám to rád a baví mě to. Ale co když tady máme nějaký skrytý talent, který by to dělal nesrovnatelně lépe, jenom se nepřihlásí, protože za tím grilem prostě stojím já?

Nebo mi jedna milá farnice říkala, že by si ráda vzala kavárnu, ale že si nerozumí s těmi kávu připravujícími mašinkami. K tomu se přidala druhá, že ona by na obsluhování neměla energii, ale klidně by napekla nějaké buchty. S vysokou pravděpodobností je tu i někdo, kdo by si rozuměl s těmi mašinkami. Jen je potřeba tyhle lidi dát do kupy.

Jako pastorační rada bychom chtěli farnost stmelovat, farníky spojovat a zapojovat. Proto pokud máte někdo zájem přispět svou troškou do mlýna, jenom nevíte jak na to, nestyďte se přijít za mnou, o. Janem nebo kýmkoliv z pastorační rady. Určitě něco vymyslíme :-).

Pavel Rejman

—————

Zpět