28.09.2015 12:08

Ohlédnutí za kurzem Alfa

Již si nepamatuji, ve kterém z jarních čísel Řečkovické „Řeči“ jsem zahlédl zmínku a zároveň pozvánku do kurzu Alfa, který se konal v údobí březen-květen na Řečkovické faře. S jistými pochybnostmi jsem se přihlásil, neboť jsem v roce 2010 již kurz Alf začal a záhy opustil. To bylo ovšem někde jinde a úplně jinak.

Jaké bylo moje překvapení (velmi kladné), z úplně jiného osobního přístupu, pojetí jednotlivých přednášek a témat, také se setkání s novými, příjemnými lidmi, kteří mne obohatili a stále jsme v kontaktu.

Chtěl bych tímto poděkovat z celého svého „okoralého“ srdce všem organizátorům, přednášejícím a také neposlední řadě těm, kteří se nám starali o vzorný „catering“-občerstvení. Za všechny, bych chtěl jmenovat P. Jana Kotíka, manžele Šárku a Jana Cahovi, manžele Ditu a Miloše Pivoňkovi.

Všechna témata byla hezky s námi „laiky“ probrána a diskuse byly přínosné, občas mírně „bouřlivé“, ale tak to má být. Z deseti čtvrtečních večerů a jedné soboty jsem se nezúčastnil pouze jednou, z pracovních důvodů. Vždy jsem si odnášel dobrou náladu i pocit, poučení.

Díky Alfě jsem se (byť poněkud opožděně) zamyslel nad sebou, nad tím jak žiji, co mohu zlepšit. Ještě jednou díky všem a hodně úspěchů v další Alfě.

V. Goliáš

—————

Zpět